22 Şubat 2010 Pazartesi

Nerede Kalmıştık?

Bundan seneler önce, bütün hayatımı değiştirecek bir karar aldım. Bir kararın hayatımı bu kadar kökten değiştirebileceğini hiç bir zaman düşünmemiştim. Hangimiz düşünmüştür ki?

Her gün bir şeyler için karar veriyoruz. Bazen küçük, bazen bizim için oldukça büyük olduğunu düşündüğümüz kararlar alıyoruz. İtiraf etmeliyim ki, bu güne kadar aldığım hiç bir karar evlilik kararı kadar  hayatımı değiştirmedi.

İş ile ilgili karalarımda, bazen hiç beklemediğim halde çok başarılı oldum. Bazen çok başarılı olacağımı düşündüğüm kararlarımın sonucunda, ummadığım kadar başarısız oldum. Sonuçları her ne şekilde olursa olsun,ertesi sabah uyandığım zaman, kaldığım yerden devam ettim ve yeni kararlar alıp, bazen yaptığım hataları düzelttim, bazen yakaladığım başarının tadını çıkarttım.
Evlilik kararı aldığım zaman bir hayalim vardı. Sonsuza kadar sürmesini dilediğim mutlu, neşeli, sevgi dolu, sıcak, bir aile kurmak ve her ne olursa olsun, ailem için yapılabilecek her şeyi sonuna kadar yapmak, ne kadar zor olursa olsun asla vazgeçmemek. Evlilik için seçtiğim kadını mutlu etmek, ondan ışık saçan çocuk sahibi olmak, akşam aileme sarılıp uyumak. İşten geldiğimde kapıda beni karşılayıp sarılan çocuklarımın hayali, onların ilk adımları, ilk Baba demeleri ve onlarla birlikte büyümek, adam olmak.Bu sefer doğru kararı verip, doğru insan ile bu hayali gerçeğe dönüştürmek istemiştim. Olmadı.

Şimdi hala aynı hayalin en önemli kısmını gerçeğe dönüştürme şansım var.Mutlu olmak!

Nerede Kalmıştık?

Evlenmeden önce ne yapıyordum? 
Bu yazıyı yazana kadar pek düşünmemiştim aslında. Eğleniyordum, bolca gülüyordum, bol bol spor yapıyordum, arkadaşlarımla an’ı paylaşıyordum, seviyor ve sevildiğimi zannediyordum. Hala sevildiğimi zannediyorum!

Peki o zaman ne değişti? Bence hiç birşey değişmedi, değişen sadece zaman ve zaman ile olan uyumluluk. O zaman, zaman’a uyduğumuz da aslında biz hala biz, sizde hala siz’siniz.

Her şey eskisi gibi ise, o zaman değişen ne? Biz miyiz, zaman mı? Yada, yanlarında olmaktan her an mutlu olduğum çocuklarım mı? 

Eee,nerede kalmıştık  o zaman ?

Haftasonubabası




Hiç yorum yok: